tisdag 1 mars 2011

KONST-FJÄRT

Bilder tagna med min kamera som är så jäkla vintage att den dras opp med vattenhjul, film gjord av getpung beställd från Rumänien och allt framkallat i mörkret av en äldre mans anus. SOM SIG BÖR i den här jäkla arty-farty-stan.

Var på någon slags modevisning. Stenhård transa i mitten.

På tyska Myrorna samlas allt som ser skittråkigt ut under 'DDR'.

En HEL affär med bara starka grejor. Jag önskar mig bara saker därifrån till min födelsedag. Allt annat kan ni slänga. Hör ni det?!

Om, och i så fall när, jag vaknar upp innanför helvetes portar är jag säker på att detta ansikte kommer att möta mig.

Lite suddigt, men det står 'Berlusconi resigns!' projicerat över en hel vägg. JÄVLAR, tänkte jag. Men när jag kom hem var det ju inte sant. Det var ju bara en lögn. Antagligen konst som jag återigen inte förstår mig på.

2 kommentarer:

  1. haha är inte den där stackars kvinnan en slags cancervarning? minns att jag såg bilden överallt och fattade inte varför. helvetes portar, kanske var det alltså.

    SvaraRadera
  2. Jaha, hon hade tydligen nån super-rare och konstig sjukdom. But still...

    SvaraRadera